-
Predstavljanje monografije „Marketing sadržaja“
septembar 19, 2019
Izdanja, Konkursi, Novosti, rad zaduzbine
-
Dana 18. septembra 2019. u Rimskoj dvorani Biblioteke grada Beograda predstavljena je monografija „Marketing sadržaja“ dr Bojane Radenković Šošić. O ovom vrednom naučnom delu i o autorki govorili su dr Violeta Zubanov, vanredona profesorka Fakulteta za sport i turizam Univerziteta Edukons, članica Redakcijskog odbora biblioteke INITIUM, dr Milan Okanović, docent Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu i Tatjana K. Andrejević, upraviteljica Zadužbine.
Monografija je pionirski pokušaj da se koncept marketing sadržaja, kao novi oblik komunikacije sa potrošačima, prikaže u širem paradigmatskom kontekstu.
Promocija je protekla u prijatnoj i svečanoj atmosferi.
Ovom prilikom obeležen je 25. rođendan Zadužbine Andrejević koja će u narednih godinu dana obeležavati svoj jubilej – četvrt veka na naučnoj sceni.